سرگرمی

بازی، کد تقلب،جوک و....

سرگرمی

بازی، کد تقلب،جوک و....

این سایت صرفا جهت سرگرمی است

پیام های کوتاه
  • ۲ مهر ۹۴ , ۱۱:۴۰
    جوک
  • ۲ مهر ۹۴ , ۱۱:۳۴
    جوک
طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۴
تیر
به ادامه مطلب بروید


  • ناشناس...
۱۴
تیر

پیشنهاد ویژه سرگرمی

Vainglory – خودستایی بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی super evilmegacorp برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تجربه ی یک نبرد آنلاین نفس گیر را به ارمغان بیاورید!  یک اتصال اینترنتی مناسب لازمه ی ورود شما به دنیای بزرگ وین گلوری است! دنیایی که خلق آن به کمک موتور گرافیکی اویل انجین حدودا دو سال از استودیوی سازنده زمان برده، یعنی مدت زمانی که برای ساخت یک عنوان کنسولی لازم است! بله.. شما در نقش انواع شخصیت های قوی با در دست گرفتن سلاح های سنگین نبردهای خود را آغاز خواهید کرد و تمامی دشمنان را از بین می برید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. دو تیم سه نفره با هم مبارزه میکنند و برنده ی بازی صاحب مرکز فرماندهی دشمن خواهد بود! باید‌ بتوانید از برج های مراقبت، موجی از دشمنان عبور کنید و طی بازی امتیاز و آپگرید‌های متعددی دریافت کنید تا با سلاح‌های پر قدرت‌تری دشمن را نابود کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و نقش افرینی هستید تحت هیچ شرایطی Vainglory را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Vainglory اندروید :

* بازی در نقش انواع قهرمان ها و شخصیت های قوی

* انواع سلاح های قدرتمند و سنگین برای مبارزه

* رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص

* نبرد و مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی

* انواع حالت های مختلف برای مشغول شدن و بازی کردن

* امکان دعوت از دوستان و کاربران جهانی از داخل بازی

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Vainglory را می توان از گرافیکی ترین، زیباترین و محبوب ترین بازی های سبک نقش آفرینی و MOBA دانست که با طراحی منحصر به فردش شما را ساعت ها به گوشی میخکوب خواهد نمود و تجربه ای متفاوت از بازی های نقش افرینی را برایتان به ارمغان می اورد. جدیدترین نسخه ی بازی را فارسروید حضور شما دوستدارنان بازی های rpg معرفی می کند.

نقد کلی بازی توسط فارسروید : بازی Vainglory همانند بازی معروف Heroes of Order & Chaos دارای سبک اکشن و نقش افرینی است و با طراحی عالی خود می تواند شما را از داشتن یهترین بازی RPG بی نیاز سازد. بازی برای اجرا به اینترنت با سرعت بالا هم نیاز ندارد و حتی با اینترنت ۱۲۸ هم بدون مشکل کار می کند. صداگذاری، کنترلرها و همه چیز عالی طراحی شده است و اگر از گیمرهای دوستدار بازی های خاص هستید تحت هیچ شرایطی بازی فوق را از دست ندهید.

نوجه داشته باشید که :

۱ – نسخه ۱.۳.۰ بازی قبل تر ها منتشر شده بود که  آن را تست کردیم و در اجرا مشکل داشت و به همین خاطر معرفی نشد و هم اکنون نسخه ۱۰۰ درصد تست شده و سالم در اختیار شما قرار می گیرد. دقت داشته باشید که در فارسروید به هیچ وجه بازی خراب و یا تست نشده قرار نمی گیرد اگر نسخه قبل معرفی نشد بخاطر این بود که بازی مشکل داشت!

۲ – پس از قرارگیری دیتا در مسیر گفته شده و در اجرای اولیه با صفحه ای مقابل تصویر روبرو مواجه میشوید که پس از ۱۰۰% شدن بازی اجرا می شود! [تصویر بارگزاری بازی]

۳ – بازی Vainglory آنلاین است و برای اجرا شدن نیاز به اینترنت دارد.

تغییرات نسخه ی V20036 :

* اضافه شدن : New Berserker Hero: Lorna

* اضافه شدن : ICE Box

* اضافه شدن ویزگی های جدید دیگر

* رفع باگ ها و مشکلات بازی + بهبود گرافیک

 

دانلود Vainglory - بازی اکشن خودستایی اندروید + دیتا


  • ناشناس...
۱۴
تیر

– بازی دو بعدی و بسیار سرگرم کننده رمبوت آندروید
نسخه معمولی + نسخه مود با سکه و الماس بی نهایت

Ramboat: Hero Shooting Game بازی جدید، سرگرم کننده و اعتیادآور در سبک بازی های اکشن برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Genera Games در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی شما با مامبو و خدمه های او همراه می شوید و با سوار شدن بر انواع قایق های مختلف یک ماجراجویی جدید را آغاز می کنید! انواع قایق های مختلف با سلاح های متعدد و قوی در بازی وجود دارند که شما می توانید ابتدا شخصیت مورد علاقه ی خود را از میان ده ها شخصیت با توانایی های خاص انتخاب کنید، سپس قایق مورد علاقتان را برگزینید و در آخر سلاحی قدرتمند را بر آن سوار کنید و وارد ماجراجویی ای چالش برانگیز برای رسیدن به آخر سطوح شوید. امکان ارتقای سلاح ها نیز در بازی فراهم شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و کم حجم اندروید هستید، بازی جدید و مهیج Ramboat: Hero Shooting Game نظر شما را جلب خواهد نمود چرا که نسبت به حجم کم خودش عالی طراحی شده است.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Ramboat: Hero Shooting Game اندروید:

* ۱۱ شخصیت مختلف با امکان انتخاب توسط بازیکن

* ۱۲ قایق مختلف با امکان انتخاب توسط بازیکن

* ۱۲ سطلاح قدرتمند و مختلف برای انتخاب شما

* سیستم ارتقای سلاح ها برای قدرتمند سازی

* انواع دستاوردها و قدرت های یو پی اس

* گرافیک اچ دی و عالی نسبت به حجم کم خود

بازی Ramboat: Hero Shooting Game هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود به صورت جداگانه در اختیارتان قرار می دهیم. در نسخه مود از بازی تعداد نامحدود از سکه و الماس در اختیار دارید و می توانید همان ابتدای بازی تمامی سلاح ها، وسایل و شخصیت ها را باز کنید اما در نسخه معمولی باید با تلاش و پشتکار خودتان به جمع آوری سکه و الماس بپردازید.

تغییرات نسخه ی v2.4.0 :

* تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Ramboat: Hero Shooting Game - بازی شوتر و قایق سواری اندروید + مود


  • ناشناس...
۱۴
تیر

سلام  امروز بازی ترافیک هک شده برای انروید در اختیار شما گذاشتیم در این بازی همه چیز هک شده است  ادامه مطلب را ببینید

  • ناشناس...
۱۳
تیر

یارو داداشش فوت میکنه نمیدونه چطوری به زن داداشش خبر بده

میره بهش میگه داداشم رفته زن گرفته!!!

زن داداشه قاطی میکنه میگه ای خدا الهی جز جیگر بزنه، الهی تیکه تیکه شه، الهی جنازشو بیارن خونه!!

یارومیگه:بچه ها حله سریع جنازه رو بیارید!!


  • ناشناس...
۱۳
تیر

ربات کلش یکی از پر ترفدار ترین نرم افزار های کامپیوتری از چون وقتی آن را فعال می کنی همه ی کار هارا برایتان انجام میدهد اگر کلش را در کامپیوتر بازی می کنید حتما این برنامه را دانلود کنید

دانلود با لینک مستقیم

  • ناشناس...
۱۳
تیر

سلام حتما شما هم بازی GTA5را می شناسید حتما خیلی جا ها به دنبال رمز ها ی تقلب این بازی گشتید ما رمز های این بازی را برای شما به اشتراک گذاشتیم

  • ناشناس...