سرگرمی

بازی، کد تقلب،جوک و....

سرگرمی

بازی، کد تقلب،جوک و....

این سایت صرفا جهت سرگرمی است

پیام های کوتاه
  • ۲ مهر ۹۴ , ۱۱:۴۰
    جوک
  • ۲ مهر ۹۴ , ۱۱:۳۴
    جوک
طبقه بندی موضوعی

ماین کرافت

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

خوب ما امروز تو این پست با ورزن جدید ماینکرافت اومدیم (1.8) .این ورژن خیلی خوبه و لانچره این ورژن مخصوصه پس دانلوددش کونید به راحتی بازی رو میاره بالا .البته گفته باشم این بازیرو نصب کنید لانچرش تو خودشه یانی وقتی نصب کردید میرید تو بازی اول باید از یه لانچر بگذرید و این لانچر مخصوص رو خوده بازی نصبه.امید وارم که از این ورژن و از این پست راضی بوده باشید پس تا پست بعد بای.   :)


لینک دانلود راستی رمز فایل هم fdl.ir هست.

  • ناشناس...

نظرات  (۲)

من دارم دانلودش می کنم.یعنی الانم که دارم می نویسم داره دانلود می شه.اگه درست بود که عالی.اگه نبود تعجب نمی کنم.چون من نزدیکه 100 تا سایت شایدم بیشتر رو چک کردم خراب بود.ولی اگه این یکی درست بود تعجب می کنم و اگر درست بود خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ازتون ممنونم
پاسخ:
ممنون از نظر شما
Harry Reid has long ago forgotten what an American is. Unfortunately we have an idiot that doesn’t know either. The most important thing we can do is elect a sufficient number of Independents and Republicans to have the checks and balances this country was founded on. We need to get back to a government that reads and understands the Constitution and Constitutional Law. Guess that leaves Acorn out of it hul.;8230#.&Enhist everyone of your friends and family you can to fight against Reid. Send him back to Searchlight and he can kiss Horned Toads..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی